maandag 7 augustus 2017

Rainbow Flags

 Stampin Up! bestellen 8 augustus

LET OP! GRATIS verzending, elke dag bestellen als ik rechtstreeks naar een Nederlands adres kan laten verzenden. Mail me gerust voor meer info.

Een regenboog vlaggetjes kaart voor:


Ook deze kaart was in opdracht. En ik hoorde dat het meisje wel zo blij was met deze prachtige kaart. Hij hangt boven haar bed. Als dat niet het mooiste compliment is dat je kunt krijgen!!

Waar wij nu zijn is het een uurtje later op het moment van publiceren van dit bericht. We zijn vast al uit de veren. Vandaag gaan we naar huis.
We hebben genoten van zon, zee en strand. 
En in de tijd dat we niet thuis waren is ons huisje van boven tot onder stralend schoon gepoetst. Wat zal dat heerlijk thuis komen zijn!

Groetjes
Miranda Mols



5 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke en kleurrijke kaart, Miranda. Kan me voorstellen dat de ontvanger er blij mee was!

Sieneke zei

Schitterend kaartje! Kan me voorstellen, dat ze zo blij is. Dat is lekker thuiskomen, in een schoon huis

manon's kaartenhoekje zei

schitterende kaart miranda, hoe maak je dan zo iets. dat is zeker een groot compliment, lekker hoor terug komen in een schoonhuis

groetjes manon

Gerrina zei

Altijd gaaf regenboogkaarten en deze is zo mooi strak!

phann son zei

wow wat een super gaaff idee zeg... succes met de hop

ลาลีกา